Inimesed ei pea pingutama, et paheks reklaamitud hasartmängude vastu meelitada, õnnemäng tõmbab kõiki oma glamuuriga ja paelub neid kaasama seda oma elustiili. Paljud tegurid, näiteks muusika, õhkkond ja lõhn, mõjutavad inimmõistust, et muuta hasartmängud meeldivaks.
Üks MIT-i juhitud uuring näitas, et mängijad veedavad rohkem aega mänguautomaatidel, kui nad vabastavad C, ja neil on mängijatele rahustav mõju, mistõttu nad viibivad seal pikka aega. See artikkel uurib aga lõhna mõju inimeste hasartmängukäitumisele.
Kasiinod – ainulaadne ärimudel
Kui ülejäänud ettevõtted sõltuvad sellest, et inimesed teenivad rohkem raha, siis kasiinod tegutsevad vastupidi. Kasiinod õitsevad, kui inimesed kaotavad raha ja sellega kaasnevad väljakutsed. Et nad rohkem mängima jääksid, pole kasiinodel kella ega aknaid, et inimesed saaksid aimu ajast ja koos sellega ka oma rahast.
Lõhnaturundajad jätkavad selliste lõhnade uurimist ja väljatöötamist, mis kutsuvad esile inimestes hasartmängukäitumise. Eesmärk on sütitada soov ja muuta nad mängupõnevusest sõltuvusse, nii et nad on sunnitud mängima isegi pärast seda, kui nad on kaotanud oma raha, tarvikud ja mõnikord ka, mida iganes nad kannavad.
Kasiino kujundamine on keeruline protsess, mille käigus arhitektid koostavad põrandaplaani, õhkkonna, sisekujunduse ja palju muud, et julgustada mängijaid jääma ja käivitada dopamiini, et tagada nende põnevus, mille pärast nad tulid.
Lõhnade ja lõhnaainete kasutamine kasiinodes oli varasematel päevadel laialt levinud, et hajutada likööri ja suitsu ebameeldivat lõhna. Tänapäeval on enamik kasiinosid suitsetamisvabad alad, mis tagavad nii aktiivsete kui ka passiivsete suitsetajate tervise.
Nüüd on kasiinod tuvastanud, et muusika, valgustus ja lõhn on nende tulu suurendavad tegurid. Lõhn võib tekitada nostalgiat ja inimesed tõmbavad selle lõhna poole.
Muusika mõju kasiinodes
1000 inimesega läbi viidud uuring näitas, et lõhn võis vallandada mineviku tundeid 86% elanikkonnast.
Chicagos asuva Smell & Taste Treatment and Research Foundationi asutaja Alan Hirsch juhtis uuringut, et selgitada välja lõhna rolli kasiinodes. Leiti, et Las Vegase mänguautomaatidest eralduv selge, kuid nõrk lõhn kutsus inimestes mängutunde pikemaks. See aitas teenida 50% rohkem tulu. Ta väitis, et lõhn toimib nagu afrodisiaakum ja sunnib inimesi pikemat aega agressiivsemalt mängima.
Ha-ha Lungi ja Christopher Prowanti raamat Mental Dominance viitab lõhna rollile Las Vegase Hiltonis. Raamat viitab sellele, et Las Vegas Hiltoni lillelõhn sunnib inimesi veetma rohkem aega hasartmängudele ja kasiinos viibimisele. teised aja jooksul läbi viidud uuringud on näidanud, et erinevad aroomid mõjutavad mängija psüühikat ja jätavad nende hasartmängukäitumisele peene, kuid võimsa mõju. Mõned kasiinod suurendavad lõhna intensiivsust laupäeviti, sealhulgas inimesed, et teha rohkem panuseid.